Spring Lina Spring!

Rolig dag i skolan - som alla andra dagar ;) Idag fick vi träna på att göra solitära buketter på tid. Skitkul! Med solitär menas endast en blomma och försöka göra den intressant med grönt och sånt. Skulle klara att sätta ihop den, binda den, snitta den OCH slå in den på 6 min :) Och jag klarade det =D tihi!

Efter skolan tog jag med mej Keenahi ut på en springtur! Det va såååå gött! Hela förra veckan var slapp och knappt några aktiviteter då jag hade känningar av ont i halsen och förkylning samt mkt att göra och TRÖTT. Men idag tog vi oss ut och det gjorde oss båda gött =) Keenahi hade så mkt spring i benen och jag likaså =)

Nu sitter jag och pluggar samtidigt som jag tittar på MTV och bloggar ;) Haha bra kombo!

Imorrn är det skola och sedan besök hos frissan! =) Yeyy! Var där för drygt 1 v sedan men jag ska fylla i lite mer imorrn då det inte känns helt hundra. Men jag är supernöjd med frisören och det är bara en stor grej att jag ens gått till ngn här. Jag är väääldigt kräsen med vart jag går. Trots att jag bott i Ksd i 5 år så har jag inte varit till ngn där utan åker alltid till Åmål och fixar mej ;) Haha... Men nu har jag hittat en fantastiskt duktig tjej här i Stenungsund som kommer att få sköta om mitt hår under hösten nu! Gilla!

Neee ni kanske borde fokusera lite på läsandet? ;)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0