Sammanfattning? :)

Har ju lovat att jag skulle berätta om förra helgen så jag kanske skulle göra det innan jag berättar om denna ;)

Blev hämtad förra fredan och fick skjuts hem till Åmål. Hann även med en plåtning på vägen där även Keenahi fick agera modell ;) Sedan så var det upp kl 04 på lördag morgon för att fixa sej och sedan åka till Jönköping på lastbilsmässa/tävling. Där stod jag framför en skitsnygg stajlad lastbil och raggade röster ;) Träffar massa folk att tjöta med och kolla på snygga bilar - really fun!

Träffade heta Bodil där oxå. En skitgullig och trevlig tjej som hängde med mej och raggade röster. Vi hade jättekul och jag hoppas på att det blir fler gånger =).

På kvällen var det lugn myskväll som gällde vilket jag gillade riktigt mkt <3 På söndagen var det sedan dags att åka hem igen :) Så det fanns väl inte så mkt att berätta kanske =) Har ju en del bilder från den helgen samt veckan som varit men hittar inte sladden till kameran =( skit oxå!

Igår var det parrty med de fina tjejerna Maria, Charlotte & Jenny hemma hos mej. Jag bjöd på tacos och massa annat göttit. Blev lite dans och självklart en massa korttagning innan vi åkte med taxin in till stan. Taxin var värsta partytaxin oxå! =) Jätteschysst chaufför som var trevlig och höjde volymen för våran skull så att stämningen var på topp innan vi intog Harrys =D haha!

Där dracks det hallonlacks vilket var en jättegod shot som smakade hallon/lakrits-dödskalle ;) Det dansades även till stängningsdags med riktigt bra musik och Dj! Sällan det är bra musik heeela tiden men det var det igår! Superduperkul!!!

Idag har jag tvättat, promenerat i solen m Keenahi, varit hos tjejerna och käkat pizza och umgåtts. En riktigt härlig helg!!

Har det så bra just nu! Känner mej lycklig <3 Hoppas det håller i sej ;)

Imorrn är det skoldag igen! Yeyy ;)

Nu blir det cola och teve!

<3



*Äkta Kärlek*
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0