Oh my..

Idag har dagen gått med en väldans fart tycker jag allt! Har inte haft sådan väldig rusch i butiken kanske men vi har varit väldigt effektiva det må jag säga! =D Grejat och fixat och det var roligt!! Trivs jättebra och det blir bara roligare för varje dag som går :) Önskar nu att tiden inte skulle gå så fort så att man får va kvar ett tag.. imorrn har 1 vecka utav tre redan gått :( Men men - nu njuuter vi av tiden som är istället för den som inte varit än eller har varit eller...? Äsch ni förstår! ;)

Är trött trött trött så borde gå och lägga mej... Ska ta ut vovvarna as usual och sedan en varm dusch innan jag kryper ner under täcket.

Imorrn vankas det bio när "arbetsdagen" är slut. Resident Evil närmare bestämt och 3D (!) Lite nervös är jag för det! Både då det säkert kan bli jäääkligt läskigt/äckligt samt att jag är rädd att jag kommer att må illa/bli yr..? Men men hoppas på att det går/är bra iaf! =D

Blir även en tur till systemet då det är fest som gäller på lördag!! Kanske hittar man ngt nytt och hett att ta på sig oxå?? We´ll see =))...

Hoppas på en finfin helg!

<3



Gonatt...

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0