Gladis

;)

Dag numero 2 är avklarad på praktiken. Känns riktigt kul och är fruktansvärt härliga människor jag "jobbar" med. Skrattar hela dagarna tror jag ;) De är jättesnälla och härliga - trivs riktigt bra =). Igår var det inte så mkt att göra men idag desto mer + att jag blivit lite mer varm i kläderna kanske??
Och desto varmare lär man väl bli allt eftersom :)

Har sålt några buketter som jag gjort, tar betalt, städar, dekorerar, möblerat om i butiken ;) fixar osv osv.
Känns riktigt bra!!
Yeyy =)

De här dagarna går fort dock som alla andra nu förtiden.. både bra och dåligt.. vill bara att det inte skall gå fööör fort för svisch (!) så kommer de här 3 veckorna vara över och så är praktiken slut.
Men men man får njuta och ta vara på tiden så länge man kan!!

Fick skjuts in till tåget ikväll oxå så jag slapp att ta bussen. Tyckte jag var mkt snällt!! Tack tack snälla du för det =) Sedan så kom ju inte tåget iväg i tid då... SKRÄLL SJ!!! Usch att det alltid ska va ngt där.. men men efter flera trevliga tel.samtal varav ett som bestod nästan hela resan så gick timmen undan ;)

Ikväll så har det varit mys framför teven med mami & papi. Nu skall jag ta med mej vovvarna ut på en promenad och få lite frisk luft. Sedan blir det en dusch och soooooova! Imorrn blir det att gå upp tidigt för jag ska ta en promenad med dogsen innan jag beger mej till bussen och en tur till Ksd för praktikdag nr 3 =)

Gonatt & Sov så gott alla rara

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

VILKEN VACKER BILD!

2010-09-15 @ 10:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0