Utställning i Gbg

Idag var vi och fixade med våran utställning på stationen i gbg. Så om ni är där så får ni spana in den! Blev riktigt riktigt bra och sååå kul! VI har gjort den liksom =D tihi!



Blev så braaaa

=)

Fick tillbaka det praktiska provets bedömning i måndags... och det gick JÄTTEbra!!! =D =D =D Jag fick MVG!!!!!!!!!!!!!!! Så himla himla himla HIMLA glad och stolt över mej själv!! Tyckte att det var JÄTTESVÅRT och trodde väl aldrig att det hade gått då bra som det uppenbarligen gick...! Så det var oerhört skönt att få känna att jag lyckades med ngt. Känna mej stolt över mej själv - händer inte särskilt ofta tyvärr.... Det här betyder så fruuuuuktansvärt mkt för mej så det är helt sjukt!! UNDERBART!! Får små lyckorus innemellan - haha jag är knäpp jag vet ;)





Det praktiska provet -

Formal-Linjär Stil

I helgen är det lastbilsutställning som gäller. Då ska jag få åka med till Norge. Ska bli mkt skoj! Sedan blir det tillbaka till Stenungsund.

Hoppas att allt är bra med er

<3


Kommentarer
Postat av: mami

Vilken häftig monter! Bäst att hålla i hatten nu i dessa stormtider:))

Du ska vara riktigt stolt över dig själv,och jag är så stolt för att jag har en så duktig dotter!

KRAM på dig!

2010-10-28 @ 09:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0