Fullt upp hele tin! ;)

Helt fantastiskt rolig helg som innehöll både det ena och det andra! ;)

Veckorna i skolan nu flyter på och tempot är högt men det gillar jag! Vi har startat en liten butik i skolan oxå där vi säljer saker som vi gör. Allt för att vi ska försöka få in lite pengar till en resa som vi vill göra i dec :) Har redan sålt flera saker idag och det är kul! Tänk att det finns ngn som vill köpa våra saker liksom :)

Tittade på Paradise Hotel förut. Herregud vilka små barn... oj oj oj... alla är ju typ i samma ålder och tjaa... vet inte va ja ska säga :) Hade lekar för sej idag och 2 tjejer skulle bla hångla - herregud det va nog det sämsta jag sett... haha va bara tvungen att skriva detta för det va ngt jag reagera på, såg inte klokt ut ;) haha! =D

Nu inväntar jag Desperate och Maria skulle komma hit på lite tv-mys <3

PUSS

<3

Lite bilder på vad jag gjort
:)

Brudbukett



   

 

   

   

Upptäcksfärd med matte
:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0