Back too reality...

Idag så beger jag mej till Stenungsund igen efter 3 veckors praktik. Dessa 3 veckorna har varit helt fantastiska och väldigt blandade med de flesta känslor man kan tänka sig!

Praktiken har i sin tur varit faaantastisk! Så underbara människor som jag träffat. Kom in i det direkt och kändes som om jag hörde hemma där eller va man ska säga.. Hela dagen i fredags gick jag omkring med en enorm ångest.. en ångest som kom pga att det skulle ta slut... Jag fick ett jättefint halsband i present av dom.. blev såååå glad! Betyder så himla mkt för mej allt detta som varit! Jag kunde inte hålla tillbaka tårarna utan grät tom när jag sa hej då på eftermiddagen... Tänk hur det kan bli - det trodde jag ju aldrig innan min praktikperiod att det skulle kännas SÅ bra och SÅ starkt över någonting...

TACK
<3

Är fortf jätteförkyld men tror att febern är borta.. Hoppas att det ger med sej nu för jag har inte tid att va sjuk! Vilket jag försökt att övertyga min kropp med genom att inte ligga hemma och tycka synd om mej själv utan kämpa på!

Imorrn är det en ny skoldag som gäller och det ska bli SÅ kul att få träffa klassen igen!
Och några lite mer som jag kommit närmare inpå...
Tycker om tjejerna - aaa det gör jao ;)

Ha en bra dag

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0