Hur ska du veta om ingen har lärt dej hur?

Idag har det varit en bra dag om man bortser från att jag är sjuuuukt förkyld :(( Rethosta m.m.m.m! Bläsch! Men men jag vägrar bli sjuk så det är bara att kämpa MOT det ;)

Kändes bra att komma tillbaka till skolan och träffa raringarna. Va kul att få prata, skratta och ha kul! Va kreativa ;) Vet att jag kommer att saaaaaaaakna när det är slut i dec sen....

Har haft jättefint väder idag oxå. Blå himmel, sol och gnistrande vit snö :) Hann med en långpromenad med Keenahi innan solen gick ner. Tog lite bilder och några blev så fina :) Älskar att fota Keenahi i snön - i hans rätta element. Det som han älskar <3

Blir att ladda över dem imorrn förhoppningsvis. Alltid detta eviga problemet med vart jag har gjort av sladden. Haha är makalös :D

Gonatt min Skatt

<3



Foto: Christer P / X-Design
Make & Hår: Vicky
Modell: Jag

Taget på våren 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0