Guuu va dålig jag ä da! :D

Fullt upp i livet verkar det som! Sitter ju aldrig här längre ;) usch och fyy!!

Haft 3 veckors praktik nu och det har varit heeeelt underbart!!!! Träffat massa härliga underbara människor och lärt mej SJUKT mkt!!! Trivts jättejättebra och gjort så himla mkt! Kul kul kul! Fått fin kritik och beröm och lovord så jag blev alldeles tårögd <3 Gulle gulle ni!

*Kalenius Karlstad*

Förutom praktiken har jag haft 3 underbara veckor på kvällar och helger oxå :) Me like really much *tihi*

Ikväll har jag svårt att lägga mej. Mkt roligare att sitta här ;) Känner mej glad och sprallig - kan ha att göra med att jag lyssnar på Jumpstyle kanske?! Haha bla iaf.. plus litte annat... hehehe *liiiiike*

Imorrn är det skola igen som gäller då! Slutspurten nu! Om 3 veckor ska vi vara klara - då är jag florist.. veckorna kommer att gå fort och jag kan bara hoppas på att jag fixar det! Ska göra mitt bästa och litte till för är det något som jag brinner för så är det detta <3

Gonatt raringar



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0