You make me smiiile!

Idag var det alltså företagsekonomi som gällde. Trodde att det skulle va dötrist samt att jag skulle somna men det gick bra :) Blev dock väääldigt trött vid ett tillfälle men det gick bra ändå ;) Läraren var mkt bättre än den förra och riktigt rolig :D Så dagen blev över förväntan och gick braaaa...

Efter skolan så drog jag, Jenny, Maria & Charlotte ner på stan en sväng. Lite godsaker fick följa med mej hem bla något rosa och sexigt ;) tihi... Det var jag värd tycker jag <3

Packar som ett as!! Är flyttlådor över högt och lågt just nu och det känns gött! Hoppas att allt löser sej så att jag kan flytta på fredag - isf är det 8 dagar kvar...

Vet inte va det är med internet nu ikväll bara??? Msn fungerar inte, hotmail kommer jag inte in på och facebook är cp =/ trååååk! Orka! =/

Puss puss å Kram

*Me like u*

<3



Närbild på min älskade misse som mami skickade idag :)
Sweeeeetie
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0