Faithful

Provet idag gick bättre än väntat, kommer nog klara det så får vi se sen. Osäker på stavning osv.. Men nu är alla gjorda och det känns GÖTT!!!!! Sååååå härligt :D

Idag har jag gjort färdigt kottkransen samt att vi skulle göra en dekoration med ögonbindel. Haha det va kul och lite skrämmande ;) Skulle ju använda kniven med förbundna ögon ;) Så detta handlade om att kolla våran känsla, hur vi gjorde en dekoration UTAN att se. Testa våra kunskaper och känsla för saker och ting. Allas grejer blev riktigt fina och jag vart nöjd med min =) Haha så kul att se att man KAN även om man INTE ser :D Bild kommer men jag fick ingen bra så Lina skulle skicka en :)

När jag kom hem la jag mej å sov... det gjorde susen det ;) Så nu är det matlagning som gäller. Sedan packaaaaa, se på teve och bara njuta av min lediga kväll och snart är helgen är och allt va den vill erbjuda! :D

Puzzzzzzzzzzz

<3



Så här blev den
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0