DU.. jag vill se dej igen

Känner mig grymt duktig, har redan packat ner grejer i flera flyttlådor - mest kläder... duktig vaaaa? ;) Blev bara lite sur igår för jag hittade inga sopsäckar som jag har för mej att jag har??? Hade tänkt att röja litte och packa ner mkt mer... hmmm blir att leta idag! *Yeyy*

Idag är det praktiska prov i skolan som gäller - på tid! Känner mej nervös as hell och detta är pga att jag vet hur jag ligger till... vill kämpa, vill visa - att jag KAN! Såååååå nuuuu KÖR VI!! ;D

Annars blir det att greja här hemma ikväll igen, närmar sej nu.. 15 dagar kvar... Vill även ut och springa i eftermiddag med Keenahi. Är väl inte riktigt frisk men får ta det lugnt... Känner bara att jag måste ut och göra något! Så mkt känslor och energi som frustration, glädje, lycka, rastlöshet mfl som måste UT ;) Och då vore det gött med en total urladdning... vi får se hur det går ;)

Ha en BRA dag alla gullrumpor!!

<3



Gammal bild som jag hittade :D
Haha tror att den är från ifjol eller nåt?
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0