Dirrty Dirrty

Idag har jag röjt färdigt ALLT... så gott som ;op... Tog hela förmiddan och har gjort så gott jag kunnat! Hoppas på att det blir braaaa.... Sedan vid middagstid så vart det en roadtrip till rotviksbro och 2 Fröknar. En mysig gårdsbutik med shabby chic mm. Inte lika mysig som den förra vi var i men fick näääästan lika bra betyg ;D love it!

Sedan var vi en sväng till Torp där jag inhandlade födelsedagspresent till mitt underbara hjärta syster yster <3 Hoppas att hon blir nööööjd...

Jag å Frida åkte sedan tidigare hemåt Stenungsund. Har nu varit ute med Keenahi, ätit upp det sista jag hade ;op och dricker viiiiin! <3

Ikväll så blir det Harrys och Quizz med klassen <3 Sista kvällen med gänget och Lina + Frida ska övernatta hos mej. Myyyyyyys! Den här dagen ska bli den bästa ;)

Imorrn smäller det!!!! Då är det EXAMEN!! ;D

<3



Man hittar mkt roligt när man städar ;D haha!!
Jag har inte öppnat det här skåpet säääärskilt mkt
om man säger så
;op
Höll på å DÖÖÖ av skratt när jag såg spektaklet!
Mohaha!!


Kommentarer
Postat av: mai

ha ha ha ha,du ska ju bli florist ha ha ha,grönt o fint,ha ha ha ha

2010-12-16 @ 15:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0