Upptäcka mera

Idag var vi ute på en tur igen :) Hittade inte till centrum denna gång heller men börjar närma oss nu tror jag ;) Vi hittade till ett industriområde som innehöll bla Mekonomen, Bilia & OKQ8 =D haha... kan ju va bra att veta ngn gång kanske??

Nu tittar jag på Crowned på 3an. Herregud kan det bli mer amerikanskt?? Haha knappt! Shit va fejk och påklistrat.. men det är go slappteve tycker jag allt ;) Såna program i min smak där man bara behöver beskåda och inte tänka ;)

Skall fortsätta på min "Pony" idag. Vill att den skall bli klar! Så gött och avslappnande att måla. ÄLSKAR att måla och undrar varför jag inte gör det oftare? Får bli ändring på det kanske? =)

Idag är målet att fixa lägenheten och städa oxå. Blir även promenixer med Keenahi.

Köpte 2 filmer på Ica igår oxå! Sex and the city the movie och fast and the furios. Den ena riktigt girrly och den andra het med snabba bilar ;) ALLT i min smak!! Gilla gilla!!

Puss på er

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0