Somnade visst ;)

Idag slutade vi halv två. Gör alltid det på fredagar - så UNDERBART! Det är man inte bortskämd med direkt ;) Direkt när jag kom hem bytte jag om till joggingskorna och träningskläder och tog med mig Keenahi ut på våran som nu blivit obligatoriska springrunda =) Så himla gött! Sprungit varannan dag den här veckan och jag tar samma vända. Idag sprang vi den på 30 min så det var 5 minuter snabbare än tidigare. Kände mig jätteduktig - tycker att vi är grymma! =) Speciellt då det blir några stopp för kiss osv ;)

Efter våran runda blev det stretchning för både mig och Boffen, gjorde oss gott. Jag tog en dusch, käkade lite och somnade sedan i soffan. Bestämde mig sedan för att krypa ner i sängen med Isma istället... "Bara en liten stund". Haha låg i några timmar men det var göttans!!!

Så eftermiddagen försvann och det vart kväll. Har inte hunnit med så mkt mer än att diska lite samt fräscha upp bland blommorna här hemma. Snittat om några, kastat några och ställt fram de nya vi fick ta hem idag. Så nu doftar det ljuvligt och ser fint ut. Bara dammsugningen som saknas men det gör jag icke ida! ;)

Imorrn blir det en sväng in till göteborg med sötaste Maria och Jenny =). Blir nog eller ska bli mest fönstershopping för min del ;) need to save money! På kvällen så skall det firas ordentligt för Maria fyller år! Ska bli så kul!!!

Trevlig kväll

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0