Skoldag nr 2 slutt :)

Idag har det oxå varit en väldigt bra skoldag! Har tränat massor på att binda buketter och det var riktigt skoj. Fick kritik på bra sätt. Både positiv och lite "negativ" fast båda blir bra pga att man lär sig mkt om man gör fel och får göra rätt :)

Vi avslutade med att göra en RIKTIGT STOR bukett.. den största vi fixade att göra och få plats med i händerna ;) Min blev riktigt stor - haha den största jag gjort och hållt i mina händer! 7 vita rosor, 7 röda rosor, 7 limevita nejlikor, 7 aprikosfärgade nejlikor, 7 gula nejlikor. Flera kvistar med krysantemum både gula och limegröna samt glansbuske som utfyllnad.. det vart en jäääkla massa blommor iaf ;) Tog kort med mobilen så jag lovar att lägga upp så snart jag hittat sladden i allt bråte här ;) Haha lärarens kommentar när jag kom med den för att visa upp: "Vad kostar den?" Haha ;) Ingen aning sa jag... "-800:-" sa han då ;) haha då är buketten dyr.. tihiii!

En klasskamrat sa en otroligt fin kommentar till mig idag när hon fick se en utav mina buketter:

"-Du har en gåva".


Så himla gulligt sagt och jag blev så glaaad :) Flera har kommit med så fina kommentarer och uppmuntrade ord och det är så himla kul! Alla är så söta och rara och vi är en väldigt bra grupp =) Tom läraren har gett lite mer positiv kritik idag och det syns att han tycker att man är duktig.. Har inte fått så mkt tillsägelser om att jag behöver ändra utan han tycker att det ser bra ut och det är kul.

Det är bara andra dagen och känns SÅ bra =))) tihi!!!

Oj oj nu är det bäst jag går ut med min lille älskling. var en sväng till centrum förut med Maria, Charlotte och Jenny så har precis nu ätit och hamnade här för min dagliga uppdatering :) Idag blir det inga direkta långpromenader utan matte MÅSTE fixa med lägenheten.
Så det blir rastning nu och sedan mys med familjen ;)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0