Plugging! :)

Det pluggas för fullt :). Vet att jag borde lägga upp massa bilder från de senaste dagarna men ni får faktiskt vänta lite till ;) Har pluggat inför imorrn och förhört mig själv och fixade 38/39 :) Så imorrn hoppas jag att det sitter som ett smäck och går perfekt!!! =D Känns bra faktiskt...

Gick bra i skolan idag oxå, det var välbehövligt. Efter skolan så sadlade jag om till träningskläder och gympaskor och gav mig ut på en springtur m Keenahi. Gick bra men var lite segt idag. Det BLÅSER något så fruktansvärt härnere så Keenahi tyckte att vi skulle gå mer än vad vi sprang. Så ibland var det jag som släpade med honom. Och det vart lite tungt att dra på 50 kg ;) Men vi varvade springning m promenixing - skönt att komma ut iaf ;oD

Nu ska jag läsa en skvallerblaska som jag fick av sötaste Frida i skolan <3

Blir en lugn och skön myskväll med mej själv och de finaste - my lovely babies <3 SYTYCD ikväll! Yiiihooo ;)

PUSS

<3



*Puss på dej storasyster*

;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0