Partihallarna

Jag har varit i Paradiset = Partihallarna i Göteborg ;)

Haha vi var på studiebesök där idag och kollade läget. Vi hade även möjligheten att handla om vi ville. När vi går i skolan så får vi handla där annars är det inte till för privatpersoner.

Så nu har jag handlat en massa roligt =)) Blommor, olika oasis, tillbehör, vaser mm. Så nu har jag en massa som jag kan pyssla med för att göra fint hemma. Plus att öva öva öva för att bli en SUPERflorist ;)

Herregud vad jag ÄLSKAR det här! Stortrivs verkligen!
Heeeelt underbart!
Vilken känsla - att få känna sådan oerhörd lycka..
Den är få förunnat...

Plugg inför prov idag + fixa med det nya jag köpt :D

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0