Inte att förglömma..

Här har ni lite bilder på vad som hänt
de senaste dagarna samt idag:


   

 

 

Buketter




Trådning av olika material


 

 

Liggande begravningsbuketter




Våran lärare Sven har fastnat på bild
;)

   


Låg symmetrisk begravningsdekoration.
Till vänster den första jag gjorde.
Till höger den andra.





Man skall även kunna vända den här upp och ner
;)


   


Min runda bordsdekoration som jag gjorde idag och fick ta med hem.
En liten tårta
=)

 


Till vänster: Min runda bordsdekoration som jag satte
en rosett på som jag gjort själv i skolan
och placerat den i fönstret.
Till höger: Bordskransen lever än
och jag har placerat en vas
med blommor som jag tog
med mej hem idag i mitten av den.

 


Till vänster: När man möts av en sådan här goding
varje dag så smälter
man direkt och kan inte låta bli att le
;)
Till höger: Härlig sovställning
=D




Mys med matte i sängen
<3


Kommentarer
Postat av: dess

gudars sikken duktig brud du är!!! :D :D

2010-08-21 @ 23:32:19
URL: http://desssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0