Händelserik eftermiddag...

Ja det kan man lugnt säga...

Hade en rolig och mysig stund med min hund vid havet tills en surfare kommer och Keenahi blir rädd... där bestämmer han sig för att han ska hem? Eller iaf fly bort från detta... Springer och springer och springer... jag likaså... får ingen kontakt med honom... slutar med att han kommer fram och upp på stora vägen =( Jag har sådan jääävulsk tur att han inte blir påkörd :(((( En lastbil hinner se detta i god tid och bromsa in... men jag kan inte närma mig för häftigt för då är han på väg ännu mer bort och de bilarna har inte sett honom än... väldigt trafikerad väg och han eller vi (!) hade änglavakt :(( Till slut lyckas jag komma upp på vägen utan att han sticker men då får jag knappt av honom från vägen då han är så rädd :( mattes älskling... snyft usch och fy....

Pratade med mamma i telefon i headsetet under allt detta... hon fick höra hur mitt rop på honom blev allt mer panikslaget.... sedan släppte adrenalinet och chocken och jag bröt ihop... usch så fruktansvärt!!! Han kunde ha blivit påkörd... bilar hade kunnat krocka.. nä usch klarar knappt att tänka på detta :(( och vi som ändå var såååå långt ifrån vägen... men han bara fortsatte att springa och till slut var vägen där tyvärr....

Nu gick ju allt bra och ingen skada skedd men det var riktigt otäckt... hoppas att jag ALDRIG ALDRIG ALDRIG ALDRIIIIIIIG behöver vara med om något sådant här igen!!!!!!!!!!!!!!

Mattes Prins

<3

Sedan var han fruktansvärt rädd hela promenaden hem =((... hoppas verkligen att det gått över tills nästa promenad... kan inte gå omkring med en 50 kilos hund som är rädd för allt =(( Han gick med svansen hängande och ville bara skynda sig hem.. blev rädd för skyltar, för elskåp, för kundvagnar m.m.m.m.m ALLT typ :(( hoppas verkligen att det försvinner..............

Efter allt det traumatiska så blev det en fin kväll när vi båda lugnat ner sig... jag har pratat med mamma väldigt länge och sedan med underbara gullgodingen Josefine <3

Det är en tjej som betyder så oerhört mkt för mej och har funnits och finns där för mig i vått och torrt. Jag är så glad över att ha träffat henne och hon är bara för bra ;)
Fick precis ett sms av henne och jag blev alldeles rörd och glad.

Gullgumman I Love You

<3

En tjej som heter Jenny ifrån utbildningen skickade sms förut och frågade om jag ville hänga med dem på sightseeing :) Så det gjorde jag och vi åkte runt lite och kollade in centrum och sedan handlades det på Willys. Fyra tjejer som åkte runt runt och cruisade =) haha riktigt kul och vi åkte fel och grejer.. haha varför händer det alltid mig saker??
=)

Upptäckte även att jag har varit JÄTTEnära centrum när jag gått mina upptäcksfärder. Har bara behövt svänga eller gått lite längre åt ett visst håll båda gångerna. Nästan så att man sett centrum... haha nää men typ ;)
Haha jag är makalös!
;)

Nu har jag tittat på Danska Hollywoodfruar och myser med mina djur. Dags för Sex Education på 3an och det får man ju inte missa ;) blir efter det en kvällispromix med Boffen och sedan krypa till kojs. Där skall jag ta och läsa lite utav litteraturen som vi fick idag tills jag är så trött att jag inte orkar hålla ögonen öppna längre =)

Mitt mål är att få ENBART MVG:n i kursen ;) Man skall satsa högt om man vill komma någonstans och jag är ambitiös till tusen och nöjer mig inte med mindre. Så lika bra att börja läsa så att man lär sig något ;) mohaha....

GONATT MIN SKATT

<3


Kommentarer
Postat av: Malin

o herregud ja fick andan i halsgropen ja med nu ju! Vilken tur att de gick bra....de ha rvart lite för mycke elände i mitt liv nu en tid så ställ inte till med nått nu Lina!

kram o Gonatt!

2010-08-09 @ 22:15:59
URL: http://minlillavardag.blogspot.com
Postat av: EMILIA

Tänker på er <3 Pussa goset ifrån mig! Love u / Stora lillasyster

2010-08-09 @ 23:17:29
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ta hand om er/Puss/Mami

2010-08-10 @ 09:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0