En ny dag har grytt

Godmorgon på er!

Sitter och kollar på mtv - I feel like the dj is my bodyguard.... trallalaaaaa... ;)

Var inte så kul att gå morgonpromenad med Keenahi idag.. han blev rädd för en moped, en skylt, en skylt och... en skylt... typ varje skylt kändes det som =( usch hoppas detta går över.. vill inte att han skall behöva känna så =(( och det är inte jag som förstärker för jag är hur lugn som helst och har inte gjort ngn grej utav det.. försöker bara vara lugn och verka trygg så att han skall bli trygg... men men.... Han verkade även halt på HF såg jag på slutet av promenaden??? Äsch va är detta?? Hoppas det ger sig........

Nu skall jag strax cykla iväg till skolan och ser fram emot ännu en dag av studier ;)

Ha en bra dag

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0