Sjukling

Är fortfarande sjukling men tror att det går åt rätt håll? Det hoppas vi på iaf =).

Imorrn ska jag till farbror doktorn som den här gången är en tjej och inte en gubbe ;o) Hoppas på att få någon ordning på mig och lite svar på en del saker. Har gått med daglig huvudvärk i flera månaders tid nu och så ska det inte behöva vara! Även yrsel och illamående samt väldigt ofta magont. Skumt? Så jag hoppas på att kanske få några svar imorrn på va detta kan bero på. För så här orkar jag inte ha det! Tar en massa onödig energi!

Ska snart gå ut med vovven för även om matte är krasslig så måste han ha sina promenader!

Tittade på Idol förut. Älskar när hösten kommer och alla bra program på teven kommer! Och ja de är faktiskt bra ;o) Finns många finfina talanger och några mindre bra. Talanger är de väl alla på sitt sätt. Hahahaha ;o) herregudars...

Har hänt någe mysko med mitt öga oxå?? Har skitont i kanten av det liksom? Hmmm? Kanske en vagel på G? Nä usch vad äckligt! Det hoppas jag verkligen inte för jag har haft det en gång när jag var yngre, typ högstadiet och då kunde jag knappt gå till skolan. Såg ut som Quasimodo! =) Haha suck!!

Nej ni har lite att fixa med. Ska även gå in och läsa lite på kursen som jag håller på med nu. Kommer att va första uppgiften nästa vecka nu så bäst att plugga trots att man mår pyton!

Pussen

<3



Keenahi busar i skogarna ute hos Eriks föräldrar
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0