Känner mig som ett nattdjur

Har jobbar 3 nätter i sträck nu. Innan dess ar jag ju sjuk. Därav ingen aktiv Lina på bloggen eller någon annanstans.

I fre fick jag jobba HELA natten - 15-08. I lördags vart det 17-02 och sedan upp en sväng vid 06. Och på söndag var det jobb 17-01. Så jag är sliiiiten!!!! Sjukt sliten! Inte många timmars sömn och känns som om det varit dag dygnet runt för mig. Haha stupfull 3 dagar i sträck UTAN någon som helst droppe sprit. Men men pengar pengar.....

Nu är det matdags. Ikväll blir det sedan bio och mat ute med finaste älsk. Idé från hans sida och det tyckte jag var huuuur perfekt som helst idag när jag inte har ngn ork utan vill bara ha mys <3
Kärlek ikväll :)

Puss på er

<3



Gooooos
;op


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0