God Kväll

Anledningen till att jag är lite off gällande bloggandet är att jag är sjuk =(. Vet inte om jag fått ngn form av influensa men bra mår jag inte. Idag har jag ingen feber längre men huvudet är varmt och dunkar, hostar, snuvig, trött, yr, mår illa och känns lite jobbigt att andas. Tungt i bröstet eller va man ska säga. Har ingen ork osv.

Så därför sitter jag inget vid datorn. Blir typ anfådd av att skriva på tangenterna - då kanske ni förstår att jag inte är så fräsch?

Är hemma hos mamma o pappa. Åkte hit igår. Var egentligen meningen att vi skulle till Simmatorp och va med på hundutställning idag. Jag skulle ställa Minja - deras tik. Men det fick vara =(. Sedan så åkte jag hit oxå för att få hjälp med keenahi så att jag kan få kurera mig ordentligt och försöka bli frisk. Erik skulle inte va hemma så mycket så det var bättre för både min och Keenahis skull att vi åkte hit. Tågresan gick bra men var ingen höjdare =(. Keenahi träffade en brud på tåget och det va kul iaf =) En liten blandras som han låg och pussades med där i gången. How sweet...

Idag och igår har jag mest legat. Har precis sovit någon timme men vaknade och mådde pyton. Ska väl ta ngn ipren nu eller nåt. Hatar att ta tabletter!! =( men får göra det nu känner jag...

Såg på SYTYCD reprisen imorse. Något positivt med att vi inte tog oss iväg på utställning var att jag kunde se finalen =) Gjorde aldrig det nu i veckan. Och det var så bra så bra!!! Så himla många danser och dansare som är så GRYMT bra och berör på alla möjliga sätt.

Gud vad jag älskar dans!!!!


Den här är en utav dem. SATAN vad grym, sexig och het!! Jag satt med tårar i ögonen när jag såg den - bara för att den är så bra =). Och jag vill oxå! Vill oxå stå där och dansa för allt vad jag är värd!!

Vilken underbar känsla - älskar det....



Pussss

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0