Hemsk natt

Har drömt mardrömmar och haft en molande huvudvärk främst vid ena tinningen heeeela natten! Migrän? Nä usch och fy det va inte roligt alls! Trodde att det skulle gå över under natten men inte då! Sitter fortf i och I feel like shit! Inga huvudvärkstabletter har vi heller men det gör inte så mkt för de brukar inte hjälpa mig ändå.. Ska bala i mig en massa massa vatten idag istället och hoppas på att det går över!

För ikväll är det ett hejdundrande parrty med arbetskamrater + respektive! Kommer att bli alla tiders av högsta kvalité och då vill jag INTE må dåligt!

Ha en bra dag!

<3



Hittade en gammal bild på mig och min älskling då han
va beeebis! Söööt! :)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Det blir den 19e på min födelseda :) det är ju en lördag så ;) PUSS!

2009-11-28 @ 15:28:12
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0