Dutti da

Idag har jag varit ute på en ca 2 h lång promenad med vovven. Det var gött och välbehövligt för oss båda. Nu har jag även pluggat lite då vi fick en uppgift från kursen jag läser då vi var på helgträffen. Hoppas det är godkänt - we´ll see..

Nej ska man ta och krypa under täcket kanske? Blev lite frusen av att sitta här känner jag.. burr burr...

Igår var jag och älsk på stan. Fick mig ett par sneakers för 149,75:-. hade kostat 599:- så det var ett riktigt kap! Yeyy! ;o) Fick ju även presentkort när jag fyllde år av några sötisar på makeup store så jag begav mig dit oxå. Där fick det bli ett snyggt läppglans samt ett rouge. mkt snyggt och välbehövligt!

Nej ni krypa under täcket var det! ;o)

KRAAM

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0