Yeyy! Idag! Yeyy!

Nu har jag fixat till mig. Skall slänga i mig ett par mackor och sedan bege mig mot stan. Blir upphämtad på tågstationen och sedan bär det av mot Karlskoga och STCC =) Wiiie vad kul det ska bli! Och vädret ser just nu ut att bli kanon!!! Wunderbart!!

Hoppas på en underbar dag fylld av fun! ;op

Sedan ikväll så ska jag och erik möta min älskade elin och hennes gutt för att gå ut och käka. Åååh va myyys ;o)

Nej ni dags att rava på!

Kyss

<3

 

Så här ser jag ut
=)
Kameran åker med så hoppas jag på att kunna ta lite
bilder under dagen!!

Kommentarer
Postat av: cicci

åh guuuuuud va fin du blev!!<3 jag vill oxå=)

2009-05-23 @ 20:18:17
Postat av: Emma

Så jävla snyggt!!! Så bra har jag inte lyckats få det =P Ska till frissan om en vecka istället ;) orka bråka med det haha! Kraam

2009-05-24 @ 10:10:46
URL: http://emmaljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0