Tjollahopptjollahej!

Igår var en bra dag. Jobbade ju natten innan och fick inte sova så mkt. Tog sedan en sovmorgon innan mamma och pappa kom hit. Följde med dem till stan där mamma skulle byta en klänning som hon fick av mig och emilia när hon fyllde år. Vi kämpade ordentligt jag och mamma och hon kom därifrån med 2 uppsättningar. Inte dåligt tycker jag! Hon blev kanonsnygg oxå så det var roligt! =)

Sedan vart det fika hemma hos oss innan de begav sig hemåt igen. Då tog jag mig en liten joggingrunda och sedan en snabb promix med vovven. På kvällen sen blev det lungt framför teven. Dagen gick fort ;o)

Idag har jag en massa att göra så jag hinner inte sitta här så mkt längre till! Skriver kanske mer senare! Dags för frukost och sedan promix med vovven!

Kyss

<3

Tack för alla fina kommentarer som ni skriver jämt - Ni är underbara <3



Foto: Evelina
Modell: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0