Synd om mej..

Igår var det MIN dag och den enda som var gullig och uppmärksammade detta var Eriks mamma.
Snyft...
*tss* ;op

Idag tog jag mig en lång välbehövlig sovmorgon. Sedan tog jag med mig vovven ut på en powerwalk och joggingtur. Nu ska jag käka lite mat och sedan blir det att städa.

Skulle ju åkt hem till åmål idag för att firat mamsen men så var syster riktigt sjuk så det blev inställt =(. Stackars syster *skickar en puss & en kram*

Ikväll ska erik på klassfest så jag blir ensam hemma. Men det kunde jag ju inte bara vara idag kände jag utan ikväll kommer det några älsklingar hem till mig =) Dricka och äta gott och bara umgås! Myyyys!

Nej dags för mat, städa och handla!

Ciao!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0