Parrty

Blivit successivt bättre men är dock yr med huvudvärk fortf. Konstigt? Varit det länge nu??

Igår var vi hos eriks familj på dan och grilla och hade kalas för 2 av hans syskon. Sedan på kvällen va det grillparrty hemma hos Sara.

Jäklar va kul jag hade!! Som bara den!!!! Har alltid så himla roligt med dem och igår va inget undantag. Och har man fått 2 sms idag med förfrågan om man va bra i gasen igår så va det full fart vill ja lova! Haha suck =)))

Har idag mått kanon - så gött!! Legat ute i parken och solat och umgåtts med min bästaste älsk. Han fixa mackedonken och vi satt på en filt och käka. Perfekt dagen efter mat och picknick ;op.

När vi kom hem så la jag mig på balkongen och stekte tills jag höll på och rinna bort.

Nu har jag varit inne några timmar och skall nu ut med vovven. Kanske tar vi oss ett dopp också innan vi går hem??

Ikväll blir det kycklingsallad! Mums!

Tack raringar för igår - underbart!!! <3

Puss på er

<3



Jag igår med Söta M i bakgrunden
=)

Kommentarer
Postat av: Malle

Söta? Haha vad fan hände med mitt ansikte. Tack för den Lina, ;) Kramar

2009-06-01 @ 11:04:05
URL: http://www.blog.mtv.se/malinasklund
Postat av: cccc

sv: jaa, tack för tipsen :)) jag ska nog hålla mig till mörkt hår, har ju endå bruna ögon osv. hehe :>



har du blonderat dig nu ? fint!

2009-06-01 @ 18:39:20
URL: http://whocrown.blogg.se/
Postat av: Virre

fin du är vännen!! ...

2009-06-02 @ 16:16:10
URL: http://virrzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0