Lite besvärligt...

Det är lite besvärligt just nu. Vårat internet funkar ej så jag kan ej vara aktiv här på bloggen =( mkt surt! Så därför är det glest med inlägg och även bilder för tillfället...

I torsdags så va jag hem till Josephine och käkade gott och drack gott. Det var vi 2 och Frida och Desirée. Jääävlar va sköj det var!!! MYCKET!!! Hahaha en heeel del röj det vill jag lova! Oh my... hihi.. massa dans och tom 2 musikvideoinspelningar hann vi genomföra. Mtv here we come! Eller nåt sånt ;op

Har världens träningsvärk och diverse blåmärken och när jag insåg var de kom ifrån så kunde jag inte annat än skratta :-D lovely!!

Igår så begav sig jag och min lilla familj hem till min familj i åmål =). Igår majjades det. Åkte till vattnet och grillade korv och myste. Underbart! Sedan på kvällen vart det tacos och humorgalan som inte innehöll värst mkt humor måste jag säga...?

Idag har jag startat min dag med att gå upp kvart i 4 för att klockan 05 åka ut och fota =). Jag och tony tog årets första utefotografering. Det var kaaaallt! Vi blev båda lite förvånade vad kallt det faktiskt fortf är nu... men jag badade iaf inte ;o) Hade planer på att göra det igår men efter en glömd bikini så vart det inge =((....

Fotandet gick bra idag trots lite värkande bortdomnade tår. Sedan åkte jag hem och käkade frukost innan jag spenderade några timmar till i sängen. Resten utav förmiddan + lite till var det att va i trädgården. Sola och njuta! Spela lite boule med älsk för att hålla oss sysselsatta =).

Klockan 15 började dansuppvivningen och den var riktigt bra. Loved it! Kunde inte hålla tillbaka tårarna heller när Sofia skulle hålla ett tal till Alex. Så fint och känslosamt.. tror majoriteten fällde en tår faktiskt.. blir tomt efter honom på dansskolan - en sak som är säker...

Nu sitter pappa och erik och ska kolla på fotboll. Jag hamnade här för att ta igen några dagars missande ;o)

Sedan blir det att umgås i soffan och kanske slumra till innan det blir natta.

Och sa jag att jag hade kul i torsdags???! ;op wiiiie!! <3

Puss på er gullungar
<3



Foto: Evelina
Modell: Jag

Kommentarer
Postat av: dess

hihihihih klart du fick blåmärken o träningsvärk efter vår dans !? :D haha gött det :D :D vems kamera spelade vi in med ? jag måste få filmerna iaf !! :D och lite bilder ;) Ha de gott där nere! hörs o ses när du kommer hem igen! <3 pusspusskram <3

2009-05-02 @ 23:30:08
URL: http://desssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0