Hujedamäjjen!

Idag har jag jobbat så att hela kroppen värker! Har inte kört ihop sig men dagen har gått i ett verkligen! Fick tom jobba över lite...

Hade planer på att dra med tjejerna ut idag men fick avböja då jag är sååååå trött och har sån värk PLUS att jag vet att klockan kommer att ringa kl 06 imorrn =( Så jag får spara mig till ett annat datum!

Hade ev planer på att åka hem till söta D med pojkvän + friends för att bara ta det lungt, umgås, tjöta och se på eurovision. Men fick vänligt men bestämt säga nej där med. Tlööööötter!

Så nu väntas det pizza vid dörrn och Eurovision! Trodde att det börja 20 men visa sig börja 21. Jaja får se va länge jag kikar och hur många ggr jag hinner somna i soffan innan det blir sängen??

Hehe Znaaarrk och ha en bra kväll!

Puss

<3


Kommentarer
Postat av: Emilia

Samma här baby <3 vi ses snart stumpan! Love u!

2009-05-17 @ 15:11:35
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: Elina

ja jag var på modellträff i jariksbort det var super roligt ! :) Vad hittade du på? Kolla på min blogg lägger upp lite bilder därifrån :) Puss på dig

2009-05-18 @ 07:24:02
URL: http://elinakallerup.blogg.se/
Postat av: Sandra Gee

Jaha ok.. va kul så det är alltså STCC som söker allmänt.. eller är det det någon speciell förare eller annan sponsring som söker till stcc.. För stcc är ju avd själv tävlingen heter.. :)

Hoppas du får kul då gumman! Och får jobba flera gånger!! =)



KRAAAM!

2009-05-18 @ 11:39:33
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0