Godmorgon!

Igår hade jag en bra dag, Var både hurtig och effektiv under dagen =). På kvällen blev det mys med tjejerna. Först kom Jossan och jag hade fixat lite gott till oss att äta. Blev en sallad med kyckling till, hemmagjord tzatsiki, baguetter och massa massa frukt =). Senare kom Dess och joinade oss och det blev massa prat, vin och skratt ;o) *Loved it*

Nu idag var jag uppe tidigt. Ska snart ut med hunden i regnrusket och senare kommer Jossan och hämtar mig för en tripp till stan. Har lite saker jag behöver fixa för bla min dag på STCC imorrn! =) Åh vad jag längtar!!

Annars blir det inte mkt som händer idag. Städade och var duktig idag så idag tänkte jag som högst sätta på en tvättmaskin och kanske ngn disk annars skall jag mysa under filten till regnet som smattrar på rutan. Blir iofs 1 eller 2 powerwalkar och joggingtur under dagen/kvällen ;op

Ha en bra dag!

<3



Bordet från igår kväll som jag fixade iordning med allt gott
=)




Min raring just nu.
Vände mig om och där fick jag se någon som hade bänkat sig rejält
och sover som en prins
;o)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Gud va gott allting såg ut :D

2009-05-22 @ 14:22:01
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Virre

åhhh hade gärna velat varit med =( , tråkigt att alltid vara borta och inte kunna vara med =*( ... Puss <3

2009-05-23 @ 15:20:56
URL: http://virrzan.blogg.se/
Postat av: skor

verkligen! trevligt. du är en bra tänkare & trevlig sallad att äta. du har fina ledning skicklighet. Jag tycker så mycket din attityd.

så snällt av dig.

2011-07-23 @ 11:43:05
URL: http://www.smartgirl.se/skor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0