Goddagens!

Idag har jag inte gjort mkt, några diskmaskiner har körts såklart men vad gör man inte...??

Var en sväng upp till rehab på jobbet med Keenahiböbben. Det gick bara bra, så duktig så!

Sedan när jag kom hem så kom söta Dess hit. Vi har snackat och umgåtts - slappat vid teven ;op. Var så skönt att få träffa henne idag. Behövde det kände jag =).  Så tråkigt bara att hon behövde åka, men det blir fleeer ggr :op

Nu vet jag inte vad jag ska ta mig för?? Blir att gå ut i friska (?) luften om en stund med hunden iaf. Vi borde handla oxå men jag orkar inte det. Skulle vilja ha en helt ledig dag idag. Har ju dock sabbat den liite genom att köra disk men men...

Har ni inget kul att berätta? Behöver lite goda nyheter, skvaller, tissel & tassel - eller vad som!
GE MIG!
=)

Pöss....
<3

Kommentarer
Postat av: däseree

var verkligen göör härligt att bara mysa o ha det gott :) som sagt, blir fler gånger, behöver bli fler gånger :) ta någon när inga tider behöver passas .. :) detta var allt jag hade, har inge skvaller tyvärr :P många pussar till dig ! <3

2009-05-07 @ 22:05:11
URL: http://desssan.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag har något roligt att berätta ;) Jag kommer imorron :D :D :D

2009-05-07 @ 22:53:40
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack för smset! Har inte svarat av den tråkiga anledningen att jag har skyhöga räknngar just nu och har smsat och ringt sönder mobilen på massa lägenheter det sista, so gotta save. men jo det är bra här, dansar som vanligt! har inga direkta planer för helgen heller utan tar det som det kommer. vila är av hög prioritet ;P.

2009-05-09 @ 00:20:17
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0