<3

Varit mkt känslor de här senaste dagarna av olika anledningar. Igår kom bla min älskade syster  och jag fylldes av sådan glädje att jag började gråta när jag kramade om henne. Saknat så....

Igår hade jag, älsk och emilia myskväll till hockey och talang =). Sedan såg vi på en film som alla 3 insåg att vi hade sett när vi väl kollade på den. haha men den är rolig så det gjorde inget!

Nu håller vi på och gör oss iordning, ska iväg till stan en sväng. Det blir att kolla på present till mamma då hon snart fyller år och en sväng till systemet. Sedan ska vi hem igen och kanske börja göra oss iordning? Vem vet? För ikväll blir det parrty!

Det här ska bli en bra dag

<3

JAG ÄLSKAR DEJ & DEJ & DEJ & DEJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0