Väntar...

Väntar på att pappa skall ringa och säga: Nu åker jag!
Väntar på att vi skall sätta oss i bilen och köra iväg!
Väntar på att vi skall komma fram!
Väntar på att vi skall få träffa veterinären!
Väntar på att eventuellt få ett besked om vad det kan vara....

Så ser det ut för mig just nu. En massa väntan... Startade min dag idag med att ta en välbehövlig dusch och koka ägg =). Sedan blev det en promenad med Keenahi - jättefint väder ute! Då blev jag lite glad... Nu har jag precis tryckt i mig 2 mackor med ägg och kaviar och tryckt kan man faktiskt säga för att jag äter så fort! Inte många tuggor där inte och så var det borta.....

Nu skall jag surfa lite här och sedan hoppas jag att vi kommer iväg. Ikväll beroende på vad klockan blir så skall vi nog åka och hälsa på min faster + man i Falun. Blir det för sent så åker vi hem ist. Men det märks!

Skriver mer här ikväll eller imorrn då beroende på vad som händer!
Håll tummarna för oss att dagen går bra!

L O V E Y O U!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att du är med! :) Men för att tävla måste du skriva ett inlägg om tävlingen.

Kram kram

2009-03-24 @ 10:37:56
URL: http://metrobloggen.se/SandraAsp
Postat av: Malina

Lycka till lite sent nu iofs...men Hoppas de gick bra idag!! texas och jag håller tummar och tassar ses kanske på fredag ska på rehaben igen kl 9.30 då!! kramis

2009-03-24 @ 19:16:04
URL: http://malinmarti.blogspot.com
Postat av: Elina

Naw vilken fin hund ! Så söt bild på er

2009-03-25 @ 07:19:47
URL: http://elinakallerup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0