Usch vilken natt =(

Igår när jag gick och la mig så hade jag vääärldens huvudvärk. Tänkte att den går kanske över med lite sömn? Nej då den har hållt i sig HELA natten!!! Huvudet har legat och dunkat och bankat precis hela natten... har legat och vänt och vridit på mig i massor =(... och det har inte släppt än!!!! Värker som f a n upp på vä sida ovanför ögat + i tinningen =( sån olidlig smärta säger jag bara! Helt sjukt! Stoppa i mig 2 alvedon nu på morgonen så får vi se om det släpper?? Och jag är en sån som vääääldigt sällan tar tabletter för jag gillar inte det så då kanske ni förstår vilken jävla pain jag har!! =((((

Ont i halsen har jag oxå... snyft vill må bra istället....

Blir att dricka massa massa vatten idag... hellre springer jag på toa än att jag har huvudvärk och så HÄR ont!!!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Virrzan

Förstår verkligen vad du menar för jag gillar inte att ta tabletter jag heller!!

2009-03-04 @ 10:23:47
URL: http://virrzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0