Tack

Alla snälla för de fina orden om mina bilder =) Blir glad då!!!

Idag har jag ju som sagt varit iväg på hälsoundersökning. Gick bra!! Mitt blodtryck ligger på 100/65 dvs lågt men hellre lågt än högt som hon sa. Det viktiga är dock att jag dricker vtn och äter regelbundet för att minska risken för att bli yr osv. Har ju lättare för sånt genom att trycket är lågt från början.

Fick även ta blodprov. Iiiiih det är så otäckt!!! Även fast jag jobbar med djur och ÄVEN fast jag är piercad på 3 ställen ;op Tycker inte om när de skall sticka, blodet är ok men precis innan sticket - usch nej!!! Har hittills inte fått ngn som inte har hittat kärlet och behövt sticka om utan alla har klarat det på 1a försöket. Usch jag bävar för och om den dagen kommer då de får leta och leta och sticka om och sticka om =( uuuuhhhh......

Syntestet gjorde jag aldrig. Du verkar ha koll på det sa hon och syftade på att jag hade glasögon ;o) Hörseltestet gick bra! Hahaha och jag som tycker att jag hör dåligt ;op Men då är det bara att konstatera att jag hör perfekt och att det är folk som pratar otydligt/dåligt ;op tihi...

Konditionstestet gick oxå bra. Fick en pulsmätare satt under hjärtat och sedan fick jag trampa på en cykel i ca 6 min. Hade du bra kondis så var det bästa att få 5 och hade du kass så siffran 1. Jag hade 4!!! wihooo! =) Hahaha så det vart väl inte helt fel att få höra ;o) yes!

Vägde och mätte min längd oxå när jag ändå va där. Min längd var 167? Hahah och jag som sagt 168-169 men mest trott 169. Krymt??? ;o) Men men jag får väl acceptera att jag aldrig kommer att bli 170 ;o) hahaha *tsss*

Min vikt var 66 kg. Vilket jag blev jätteglad över!!!!!! Innan jag slutade med godis osv så låg jag på 72 kg. Fast som hon sa idag då att när man väger sig med kläder så ska man dra bort 1 kg för man räknar med att kläderna väger så. Så jag vägde alltså 67 och 67 minus 1 blir 66 =) Så när jag vägt mig på jobbet så har jag ju egentligen vägt 71 från början. Så detta vill ju säga att jag minskat 5 kg!!!! =) yeyy!!! Och mestadels pga att jag uteslutit allt sött! Kom ju igång på gymmet ett tag men nu har jag inte varit där på ung 1 mån. Fränt att det kunde göra så mkt.....

Mäter mig oxå med måttband för att se om ngt händer. Nästan bättre än vågen då man inte alltid går ner i vikt när man bygger muskler. Och den visade häromdagen att jag minskat med 5 cm i midjan och 5 cm runt magen. Hahaha!!! =) Glad? Jo men visst ;op

Nu skall jag surfa lite och ska se om jag kan se Nip/Tuck repriser via nätet?

Puss på er
Hetingar!

<3


Kommentarer
Postat av: Elin

Gud va roligt att det visat sånt resultat gumman! kanske borde bli lite striktare med de dær godiset...fast jag æter bara på helgerna faktiskt..=)

puss

2009-03-20 @ 17:39:36
URL: http://elinjd.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ååh jävlar vilken grym bild! Du e skitsnygg;)

2009-03-20 @ 18:18:58
URL: http://sandrareiche.blogg.se/
Postat av: Nat

Gu va kul för dig! Bra jobbat älskling! ;-¤ Het som solen är du också...!

2009-03-21 @ 10:50:54
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0