Sleten värre?

Jo tack det är jag... myche...

Jobbat hele dan idag oxå. Mycka o göra, dan har gått i ett! Men nu är jag hemma. Städat lite och försökt att vara duktig och nu hamna jag här.

Väntar in en pizza oxå. Blir en Adana: Tomatsås, ost, skinka, salami, champinjoner (färska),
lök, kebabkött (nötkött), kebabsås (i burk)
från pizzeria Amigo i Karlstad. Beställes via onlinepizza.se. Hoppas på att den är god! :-D yupp yupp....

Annars har jag inte så mkt att skriva om idag. Har ju som sagt inte varit hemma utan varit på jobbet i drygt 9 h utav dagen.

Och gud vad det snöar då!!! Värsta ovädret idag!!! Och jag trotsade det vita vidundret och gick hem med Keenahipojken. Han blev jätteglad att det kommit snö såklart ;o) Och jag kunde acceptera det lite lättare.. men klart att det var jobbigt att gå! Och klassblöt var jag! Imorse när jag gick så klädde jag mig inte för en vinterstorm.. et var inte min plan imorse direkt...

Har fått skjuta på fotningen som skulle bli av på tors den 12e oxå =( kändes inge bra alls och skicka iväg ett mail om det men insåg att jag varit en alldeles för tidsoptimist... vi åker ju till London på fre jag och Erik (wiiieee) och innan det så måste jag hem t åmål med djuren, packa, städa och fixa mina glasses trol? Och sedan så verkar det som om förkylningen är på g att ta omtag? Kändes så imorse och känner av retning i halsen. Så det är bättre och ta det när jag är fit for fight känner jag! Så vi skall troooligen ta det 20 el 21e ist - veckan därpå dvs... I really hope so...

Nej ni nu skall jag surfa lite innan pizzakillen ringer på dörren. Lovat att det är jag som skall öppna idag! Aiiks!

Kyss

;op


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0