Ska man....??

Ta och skölja ur cp-driten nu kanske??? Ursäkta men jag kan verkligen inte va glad... mitt problem att jag bryr mig så mkt om va andra tycker...

Ju mer jag såg mig i spegeln förut .... en liten aningens förbättring tyckte jag mig se.... men jag vet att vissa som kommer att träffa mig kommer att tycka att jag är ful... eller att håret är fult... men men skit i dem!!!

Märker ni att jag brottas med hjärnspökena eller? Hahaha jaaa suck igen på mej.... mycket som rör sig i skallen... har en dröm nu om att när jag spolar ur silverschampoot så ser det bra ut... men det förblir nog en dröm.....

Håller alla tummar & tår jag kan!! Kanske går bättre då?? Ser det kasst ut så sover jag tamefan m schampoo inatt!

Haha VÄRLDENS STÖRSTA i-landsproblem kanske men fuck vad jobbigt de e!!!

Packat har jag inte heller gjort, och dammsugit... bläääääääääääää!!!

Nu säger vi gonatt så att jag inte förpestar er tillvaro mer....

C-ya tomarraw!

Kyssen...



Denna färgen va fiin den....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0