Shoppelishopping!!!

Ååååh vilken bra helg vi har haft!!! Så himla skönt att umgås och gå i affärer! Men det är slitsamt att shoppa! ;o) Man blir trött och snurrig - men det är det värt.....

Med mig hem fick ett par lackleggings följa med - tighta som f a n!!! =) Skiiit snyggt till ett längre linne eller liknande. Hittade även ett par mörkblå tighta stuprörsjeans men snygga detaljer. Bla dragkedja nere vid vristen. Märke Miss Sixty - hittar typ aldrig jenas så jag är så glad att dessa fann mig som ägare!! Sååå perfekta - sitter som ett smäck! ;op Hehehe....

Och hittade dessa små raringarna också.. skor!!! Fanns så mkt olika heta men fick iaf ett par med mig hem! Lycka!!! Ett par gråa med cerisérosa detaljer eller vad man skall säga från Top Shop. Höga och heta som f a n!!! Ååååh så underbart!!! Längtar tills nästa gång jag skall ut - då vet jag min outfit! =) Hittade ett grått linne på JC med rosa mönster, lite längre linne. Wonderful!

När vi var inne på Åhlens så började Malin kolla på örhängen. Och när jag upptäckte att de var nickeltestade/fria så kände jag att jag också ville införskaffa mig ett par! Har inte haft örhängen på ÅR och DAR men mina hål har inte växt igen iaf! Hur bra som helst! =) Har 2 i vä och 1 i hö. Så det blev ett par rosa bling bling och ett par vita pärlor. Satte på mig dem igår och det känns bra! Inte ont, inte röd inte ingenting! Peeerfa! =)

Har lite mer att berätta om helgen men nu skall jag käka! Mästerkocken har varit igång igen! Och det är inte jag! ;op

Kyss!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0