Så var det med det!

Sov med silverschampooinpackning inatt. Har inte sovit alls bra men vad gör man inte?! Från mitt mål till att bara färga utväxten så vart det lite mer då! MEN! Det gula är borta. Wihoo!!! Är dock väldigt ljus i huvudet nu.. men det är väl bara till att vänja sig! Jag har ju själv satt mig i den här situationen så sä är det med det!


Nu skall jag äta upp min ägg o kaviarmacka och sedan bege mig till jobbet. Tittade ut och fick en chock! Snön yr som bara den ute!

Idag kommer mina tankar vara på annat håll. För det första hos min älskling som skriver en riktigt jobbig mattetenta idag. Lycka till!! Och för det andra till en älskade vän som sitter för långt bort för att jag skulle kunna ge en STOR kram men jag älskar henne så och finns här för alltid <3

Hoppas ni får en bra dag! Ikväll blir det parrty!

Kyssah
<3

Kommentarer
Postat av: Elina

vart finns det silver inpackning ? Jag har bara silver shampo men jag vill att nått ska funka bättre. Kan du kanske visa bild på det och kanske vad det heter och vart man kan hitta det? please svara. Puss på dig gomman och ha en bra helg !

2009-03-27 @ 12:34:17
URL: http://elinakallerup.blogg.se/
Postat av: Virre

Hoppas de går bra för dig med håret?! ...

Hur är det annars?

Kramar

2009-03-27 @ 18:39:50
URL: http://virrzan.blogg.se/
Postat av: Emma

Oh vilket silvershampoo har du?? Har ett själv men tycker inte det är så bra :/ Vill bli ordentligt blond, kanske är rätt att sova med det.. hur gör du då, sover med håret i handduk el?? skönt att det blev bra till slut :) Kram!!

2009-03-28 @ 21:15:56
URL: http://emmaljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0