Nu är jag tillbakaaaaa!!

Kom hem sent inatt men vi kom hem iaf =). Klockan 03,00 vart vi i lgnhtn och kunde krypa ner i vår säng och det var skönt!

Haft en suuuuperbra helg!!!!!! Helt perfekt! =) Älskar London och allt vad vi hittat på! =) Kanoners verkligen!

Skriver mer ikväll, nu skall jag kika runt lite och uppdatera mig om allt jag kan ha missat i helgen ;op

Ikväll kommer även kort från i helgen!!

Fick med mig ett par raringar hem också hur de ser ut och mkt mer får ni ikväll! ;o)

Puss puss!

<3

Kommentarer
Postat av: elin

hej o vælkommen hem! så du gillade london? var væl det ja tænkte..;) har ni haftd et bra??



Ja jag vet! han har ju aldrig sett den och jag har ju pratat om den sen vi træffades..haha så jag satt typ "men skratta då! Detta ær roligt!" fasen alltså...;)

2009-03-16 @ 13:56:39
URL: http://elinjd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha jag har solat ja :D Ahh ja hörde detta, era grisar ;) Guud va skönt :) Fick en liten smakbit av vi har att väntas då.. va inte fel kan jag tänka mig :) hörde att ni haft det bra iaf, tur det! PUSS love u <3

2009-03-16 @ 19:03:23
Postat av: Nathalie

Wohoo längtar tills nästa inlägg!!!! :P

2009-03-16 @ 19:07:22
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0