My weekend <3

Efter all shopping på lördan så var vi trötta i fötterna och snurriga i huvudet =). När vi kom tillbaka till hotellet så gick vi upp och gjorde oss iordning, tog med oss morgonrockarna som så prydligt låg vikna på våra sängar och kröp i de vita flipflopsen man fick på fötterna. SEN! Begav vi oss ner till spa:t =) mmmm mysigt! Där duschade vi av oss snabbt och hoppade ner i poolen. Iiiih va kallt!!1 Haha skojar inte! Freezzzzing!!!! =) Där låg vi och huttrade och funderade på hur vi skulle göra. Det var nämligen öppet för båda könen när vi var där och bastun var full. Efter en stund kom 4 öldrickande grabbar ut och slog sig ner vid poolen. Då funderade vi på hur vi skulle göra då vi kom på att vi hade plånbok med oss. Efter en låååång stund och mkt hackande av tänder.. hahaha ja jag vet vi är knäppa =) men då hittade vi ett sätt att göra och satte oss i bastun.

Där njöt vi av värmen och tjötade och mådde gött då vi fick vara ensamma =) hahaha.... rätt som det är utbrister Malin: Det var en vaken man!! Hahahaha oj nu skrev jag fel!!!! <------ Hahaha det skall stå¨NAKEN man! Så sa hon!!! Och jag bara kommer han in då går jag ut!

Rätt som det är så kommer han in! Spritt språngande naken med handduken i handen!!! uuuuh!! Jag bara stirrade rakt in i väggen, malin likaså... Kort därefter kommer hans fru in, hon har dock en handduk runt kroppen och visar ingenting... Och inte nog med att han kliver in näck. I ögonvrån får jag se att han sätter sig ner och lägger upp ena foten på det andra knät - så som grabbar sitter! Så han skrevar rätt rejält!!! Asså kom igen! Hahaha!!!

Visade sig att de pratade tyska... där ser man....

Visserligen stod det att man inte fick ha badkläder men jag ville inte sitta där näck när det var blandad kompott så att säga. Men man kan ju iaf ha handduk runt sig!! De tyckte väl säkert att vi var konstiga som satt där med handduk och badkläder men what the... haha! =)

Vi hade hur som helst en trevlig stund i relaxavdelningen! Därefter gick vi upp på rummet och fixa till oss lite samt glana på teven. Sen blev det ut att leta ngt gött ställe att käka på! Vi hittade till slut ett där jag tog pasta med svamp, oxfilé och vitlök måste det varit i! Bara SÅ gott! =) så det vart lyckat!!!

Efter maten gjorde vi ett snabbt besök på ica där vi fick lite gottit till efterrätt. Kvällen spenderades sedan framför teven i den sköna hotellsängen =).

Natten var sådär, jag sov helt okejj men det var så jäkla varmt!! Man kände sig bakfull när man vakna! Mkt uttorkad!! Hahaha =) Upp vid 9 iaf söndag morgon och njöt av en rejäl skandinavisk frukost. Där fick man iaf grönsaker som inte jag och erik fick i london ;o)

Söndagen bestod sedan av shopping innan vi tog tåget hem till karlstad!

Hade en mycket bra helg och som sagt en del godingar fick följa med mig hem i kassarna. Bilder kommer senare!

Pussssen
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0