Mörrn mörrn!!

Då var man upp tidigt idag när man kunde haft sovmorgon och allt! Meen! ;o) Jag är så nervös inför morgondagen för då smäller det!!!! Då skall det flygas!! Till London!!!! Iiiiiih :-D

Och idag skall det fixas inför resan. Vill städa här hemma så att det är rent och snyggt när vi kommer hem sen. Sedan så kommer pappa och hämtar mina barn aka djur ngn gång på förmiddan. Sorgligt men de får vackert stanna hemma i sverige ;op. SEN så blir det att åka till stan, växla in lite pengar på Forex. Lämna in glasögonen! Idag skall jag lyckas med det! Och gå in och beställa linser, har jag tur kanske jag kan snika till mig ett par nya medans jag väntar på att mina skall komma. Känner att jag haft de här en aniiiingens för länge........

Och idag skall det packas oxå!!!!!!!! Usch tycker att det är så svårt att packa då jag ALLTID tar med mig för mkt! Hellre för mycket än för lite! Har jag alltid tyckt men nu måste jag begränsa mig rejält för vi skall dela väska och det vore ju kul om den inte vägde bly utan att OM man hittar något i London så kan det faktiskt få plats att åka med hem till Sverige ;o)

Så idag är en fullspäckad dag! Så ni förstår kanske att jag har svårt att sova ;o) Är ju flygrädd oxå så jag skall inte annat än ärligt säga att jag börjat tänka på det med :o( Hoppas verkligen inte att det är dåligt väder med snöstorm och grejer =( snyft håll tummarna för oss!!! Keep your fingers crossed!!! =)

Nej nu skall jag försöka äta upp min frukost, fil och havrekuddar =) sedan blir att att börja sätta igång med dagen!

Kyss

<3



Hahahahaha!!!
Hittade den här bilden i datorn!
Vet inte om jag visat den förut?
Snyggt med håret! =)
Hahaha teskedsgumman number twoooo!
=-D

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Åh va kuL!!! Vad ska du göra i London gumman??? =D

2009-03-12 @ 12:48:37
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Elin

åå va kul gumman! ælskar london!!

ha de så supermysigt!o drick en starbucks latte før mig..;) puss

2009-03-12 @ 15:06:46
URL: http://elinjd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0