Mina inköp

Blev idag en svart baddräkt med snygg skärning fram. Har varit på jakt efter en sådan jättelänge då mitt mål är att kunna ha under jeans ngn gång =) Om inte annars så blir den snygg på i sommar!

Köpte även lite smink, dream matte mousse från maybelline då min är typ slut. Fick även följa med ett isadora läppglans lip plumper då den oxå är slut. Hittade ytterligare ett läppglans från max factor tror jag det var som jag inte kunde släppa ifrån mig ;) Testar även en ny spray ifrån Proffs idag!

Från JC fick det följa med 2 t-shirts. Kan man aldrig få för många utav och bra att ha för att variera sig med! Fick bli 2 med tryck, en cerisé och en blå =)

Annars så höll jag mig lugn, fanns massor som jag hittade och skulle vilja ha men så var det ju så att jag och M skall shoppa loss i sthlm nästa helg ;)

Vi tog även en fika på stan i Mitt i City. Var mysigt att bara sitta och snacka lite skit och umgås =) Var ett tag sedan sist även om vi ses varje dag på jobbet. Saknar det... Tog en smoothie på Waynes Coffee - den va helt o k...

Nu skall jag hitta kläder inför ikväll, fixa håret och sist the face...

Kyssah
<3



Fotograf: Tony B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0