Mer än bara det lilla

Idag blev det inte så mkt städande ifrån min sida. Har iaf kört ett par diskmaskiner och en med tvätt, sedan så handlade jag ju imorse ;o) Annars har jag faktiskt bara ägnat tiden åt mig själv.

Fastnade framför datorn förut och kollade på kanal 5s web-tv och repriser på Linda Rosings program - Den rätte för Rosing. Hahaha underhållande! Kul att kolla in killarna när de gör diverse saker för att vinna hennes hjärta. Tycker dock att en del kör lite väl slappa stilen, kom igen asså! Kan inte va kul att se va de sagt och gjort nu... suck...

Nu ikväll vart det tacos/nachos mys och sedan frysta bär - hallon/blåbär - muuuums! =) Har precis sett omröstningen och tyckte att helt rätt par kom till finalen. Fast jag håller med Mia - vore inte fel med 3 glasskor ist för en för de 3 som tävla idag är ju grymmast!

Men Laila är helt enkelst bäst och bara sååå fabolous. MEN Magnus har utvecklats mest, är duktig och bara alldeles underbar ;o) Yes there it is...

Nu har jag suttit och kollat på Världarnas Krig med Tom Cruise. Har sett den förut men kommer inte ihåg allt. Bra film, blev sugen på att se ngn mer science fiction. Som tex Transformers 2. Men jag som inte har ngn jättebra koll och tydligen ligger lite före i tiden så har ju inte 2an kommit på bio än ;op hahaha.... Men älskling hade tydligen en annan film som han tyckte att jag skulle se.

Så nu blir det film!

Pusss

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0