Mår SÅ dåligt...

usch usch usch... varför kan man inte hejda sig själv ibland?? Hade jag sett fram i framtiden så hade jag ALDRIG färgat håret idag... suck suck suck... varför kan inte det bara bli som man tänkt sig??? Varför KAN man inte?? Lyckas??

Låter som om det ser FÖR jävligt ut! Det gör det väl kanske inte men det ser inte bra ut... enligt mig själv... var mkt finare innan... usch usch usch varförrrr?????

Men egentligen är det inget att hänga läpp för längre... gjort är gjort!! Så jävla typiskt att det skulle göras idag!! Nu skulle jag velat haft ngn som är grym på att blondera i min närhet som kunde fixa till mig inför imorrn! Jag hoppas verkligen att silverschampoot gör susen!! Sitter med världens inpackning nu, typ halva flaskan med en hätta över... hahaha suck vad patetisk.....

Men men man lär sig av sina misstag...

Nääääeeee suck!!!

=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0