Lördag

Nu har jag för en stund slagit upp min små ögon till ännu en lördagsmorgon. Var ut med hunden en sväng och upptäckte att det inte alls var särskilt kallt ute. Lite vårigt! Behövde inte ens ha långkalsonger under mysisarna - dä ni! ;op

Har nu suttit här och fördrivit tiden. Skall snart fixa till mig lite för kl 11 skall jag möta söta M på stan. Då blir det lite kika i affärer kanske och även en tripp till systemet. Ska ju på inflyttningsfest till en kollega och vän ikväll och det skall bli kul!

Hoppas på att det spricker upp och blir finare väder idag. Igår vart det ju inte så soligt utan mest dis - hoppas på bättre lycka idag! Solen kämpar för fullt just nu iaf ;o)

Puss Sötnötar
<3



Gammalt kort för ett par somrar sedan -
vid ung kl 06.00 på morgonen ;o)
Fotograf: Tony B

Kommentarer
Postat av: Virre

Ja allt är bra med mig!!, sj då? ... åh vilken härlig och fin sommarbild, vill verkligen ha sommar!!...Puss

2009-03-21 @ 10:20:23
URL: http://virrzan.blogg.se/
Postat av: Nat

Underbart kort! <3

2009-03-21 @ 10:47:44
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: da past

Vackraste bilden nånsin! "You shore look like an angel"

2009-03-22 @ 13:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0