Lina in London - Dag 3

Sista dagen i London då. Då gick vi upp lite senare, klockan ringde kvart i 9. Då var det åter igen dags för frukosten som bestod av samma som dagen innan =)

Vi gick sedan upp och packade, sa hej då till det lilla lilla rummet och sedan checkade vi ut. Dags för upptäcksfärd de sista timmarna vi hade innan tåget skulle gå!!! Vi tog tunnelbanan till Westminister och hamnade precis vid Big Ben och hade utsikt vid stora London Eye. Och allt detta på dagtid denna gången i dagsljus ;op

PaparazziLina vart i farten igen en sista gång och fotade det mesta. Passade på att stoppa kameran i älsklings hand så att han fick fota mig oxå =) haha var tvungen att få till så att det syns att även jag var med =)

Solen strålade, blå himmel och det var varmt!!! Som en lite kyligare sommardag. De hade vååår!!!! Grönt gräs, blommor och humlor som surrade. Så underbart och fiint!!! Vi gick och satte oss på en bänk och tittade ut över Themsen och solade oss lite. Passade även på att ringa och lämna lite rapporter till våra respektive föräldrar.

Då vi skulle gå tillbaka hörde vi trummor som lät en bit bort. Detta visade sig sedan vara en parad - vi hade hamnat mitt i firandet av St Patriks Day!! Hahaha.... och vi tog oss inåt och fick se massor av folk som hade diverse accesoarer på sig. Då vi nästan var på väg att gå så upptäckte vi att folk som stod uppradade och väntade på paraden bytt sida. Sedan ser vi poliser komma cyklande och vips så står vi och kollar på en lång parad full av folk, säckpipor mm!!!! Jättekul!!! Hahaha... så då fick man va med om det en sväng oxå ;op

Vi tog sedan tåget tillbaka från Liverpool Street till Stansted Airport. Åkte vid ca 14 och när vi kom fram var det dags för käk. Blev ett par timmars väntan på flygplatsen och sedan bar det av hemåt igen. Resan gick bra men och även när vi anlände i Västerås så fick vi ut våran väska snabbt och sedan hann vi med bussen in till stationen. Där fick vi däremot se att våran buss till Ksd skulle inte gå förrän 23,55 så vi fick spendera tiden på Mcdonken och lite gåing fram och tillbaka.

Klockan 03,00 ungefär så hamnade vi äntligen i våran alldeles egna säng och kunde sluta våra ögon. Passade in finfint efter en låååång dag!

Detta var våran helg - imorgon skall jag försöka lägga in kort på allt ;op